“Γιατί ξεκίνησα αυτό το blog”
Ζούμε σε μια εποχή όπου η πολιτική συχνά μοιάζει αποκομμένη από την κοινωνία.
Οι συζητήσεις γίνονται θορυβώδεις, αλλά ο ουσιαστικός διάλογος σπάνια.
Ένιωσα λοιπόν την ανάγκη να δημιουργήσω έναν μικρό χώρο έκφρασης – έναν χώρο όπου οι λέξεις δεν υπηρετούν κανένα συμφέρον, παρά μόνο την ανάγκη να σκεφτόμαστε, να συζητάμε και να κατανοούμε.
Στο «Πολιτικός Λόγος & Κοινωνία» θα μοιράζομαι σκέψεις για την καθημερινότητα, την πολιτική ζωή, την κοινωνική αλλαγή και, πάνω απ’ όλα, για τον άνθρωπο.
Δεν διεκδικώ την αλήθεια· απλώς ψάχνω να την πλησιάσω λίγο περισσότερο μέσα από τον λόγο.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου